5 Kasım 2010 Cuma

linear time...


uzun süredir kimse bişeyler yazmamış ben yazıyım bari dedim ama ne yazacağım hakkında herhangi bir fikim yok.

regl oldum yine..ağrı çekiyorum..tam karın bölgemin altı ağrıyo,genital bölgenin üst kısmı..kist olabilirmiş,google kardeşe sordum..

aşka ve burçlara inanmak ve devrime inanmak arasında fark var mı?

bilmiyorum.

ama günden güne azalan inançlarıma bir yenisi daha eklenmesin lütfen..

siktir et devrimi,direniş ayağını bastığın yerde başlar..
ve sevişmek kollektif hareketin en güzide örneğidir.

x1 x2 x3
(burda başladım) (buraya ulaştım) (burda olmak istedim) o nedenle hooooooop başladığım noktaya geri dönmüş gibi yapıyorum.

yani sanki hala eski benmişim gibi. idda ediyorum. ben tutucuyum,koparamadığım bağlarım var,böyle bi ailede büyüdüm,hissiyat meselesi falan filan...

tabiki yalan söylüyorum..bi işi yarım yapmayı sevmem ben..madem ulaşamıyorum x3 e o zaman hala x1 deymiş gibi yapalım..

eski sancıları yeniden çekelim.sonra en baştan çabalayalım.olmadı hoooooop silbaştan.sıfırdan başlayalım.
hıh!
yemezler anacım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder